Deadpool (2016)

I Need All the Guns Scene 28

The following quotes are the direct screenplay transcript of Scene 28, "I Need All the Guns", from the film Deadpool.

Please click the favorite button below the quotes you like, to help us identify the best quotes from Deadpool.

CHARACTERS IN SCENE 28

Enjoy this? Share it with friends!

SCENE TRANSCRIPT
  • Deadpool (Wade)
    Fucker!
    Be the first to like this quote

  • Weasel
    Wait, wait. Let's... Just...
    Be the first to like this quote

  • Deadpool (Wade)
    Cock juggling...
    Be the first to like this quote

  • Weasel
    We can talk about what we're gonna...
    Be the first to like this quote

  • Deadpool (Wade)
    Jiminy! Fuck face!
    2 people liked this quote

  • Weasel
    Okay, or you can hit that. Yeah, yeah, yeah.
    Be the first to like this quote

  • Deadpool (Wade)
    Fuck! Fuck!
    1 person liked this quote

  • Weasel
    No, no. All right. Hey!
    Be the first to like this quote

  • Deadpool (Wade)
    Fuck! Fuck! Fuck!
    1 person liked this quote

  • Weasel
    Hey, um... Relax. Relax. Okay.
    Be the first to like this quote

  • Deadpool (Wade)
    Whoa! Whoa!
    Be the first to like this quote

  • Weasel
    Okay. I think that's a good start.
    Be the first to like this quote

  • Deadpool (Wade)
    Oh, I'm gonna rip his motherfucking...
    1 person liked this quote

  • Weasel
    Wait.
    Be the first to like this quote

  • Deadpool (Wade)
    Find it! Find it.
    Be the first to like this quote

  • Weasel
    What?
    Be the first to like this quote

  • Deadpool (Wade)
    I'm gonna get angry.
    1 person liked this quote

  • Weasel
    Okay. All right. All right. Okay. All right. Here. This is Vanessa.
    Be the first to like this quote

  • Deadpool (Wade)
    What?
    Be the first to like this quote

  • Weasel
    No, wait. It's Francis. He wants you to come to him.
    Be the first to like this quote

  • Deadpool (Wade)
    What is that?
    Be the first to like this quote

  • Weasel
    That's the shit emoji. You know, it's the turd with the smiling face and the eyes? I thought it was chocolate yogurt for so long.
    3 people liked this quote

  • Deadpool (Wade)
    I need guns.
    Be the first to like this quote

  • Weasel
    Okay, which ones?
    Be the first to like this quote

  • Deadpool (Wade)
    I need all the guns!
    4 people liked this quote

  • Weasel
    All right. Okay. That's about 3,000 rounds.
    Be the first to like this quote

  • Deadpool (Wade)
    We all know what I can do with 12. Hey, hey, careful with that, Ronnie Milsap! We're downrange.
    1 person liked this quote

  • Al
    I was gonna spend the night assembling the Borje, but this is holding my interest.
    Be the first to like this quote

  • Deadpool (Wade)
    I told you, we're going with the Urvaj, not the Borje. Get it through your head or get out of fuck town.
    11 people liked this quote

  • Al
    Shit. That's all the pieces in the house.
    2 people liked this quote

  • Deadpool (Wade)
    Nah, nah... Come on. Let's go. Cough it up. Up, up, up. Oh. Down, down, down.
    1 person liked this quote

  • Al
    Fuck you.
    2 people liked this quote

  • Weasel
    .45 cal. I like it. Wade... I'd go with you, but I don't want to.
    2 people liked this quote

  • Deadpool (Wade)
    Uh... Listen, Al... if I never see you again, I want you to know that I love you very much. And also, uh, there's about 116 kilos of cocaine buried somewhere in the apartment... right next to the cure for blindness. Good luck.
    4 people liked this quote

  • Weasel
    You wanna get fucked up?
    2 people liked this quote

Enjoy this? Share it with friends!